شارژایرانسل بانک تجارت
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

شرکت ایرانسل با تکیه بر عوامل داخلی و محیطی پیش گفته توانسته 51درصد از بازار تلفن هراه را در اختیار بگیرد . و بخش بزرگی از بازار اینترنت بی سیم را از شارژایرانسل بانک تجارت آن خود کند. دستاورد های مهم این شرکت عبارتند از:
7-ارائه خدمات در شارژایرانسل بانک تجارت زمان و مکان مناسب:ایرانسل با حضور در نمایشگاه های موقت و دائمی در مناطق تحت پوشش همیشه در دسترس مشتریان بوده و هست و خدمات خود را به روز در اختیار مردم قرار داه است.همین عامل یعنی در دسترس بودن باعث شده تا شرکت فروش بیشتری داشته باشد و بتواند سود بیشتری را کسب کند.
5-مودم همراه : مودم های همراه که با سیم کارت های شرکت های مختلف قابل کاربرد است و قبل از ایرانسل چندین شرکت این نوع شارژایرانسل بانک تجارت مودم ها را تولید می کرندولی ایرانسل با تبلیغاتی عظیم این مودم هارا که فقط با سیم کارت های ایرانسل کار میکندبه تازگی روانه بازار کرد است.
8-همکاری با سازمان های یاری رسان به نیازمندان: ایرانسل در راستای مسؤلیت های اجتماعی سازمان خود با سازمان هایی چون کمیته امدادامام خمینی (ره) سازمان بهزیستی و هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در زمینه های کمک شارژایرانسل بانک تجارت به نیازمندان و تسهیل پرداخت های مردم به نیازمندان ازطریق تلفن همراه فعال بوده است.
4-ارائه خدمات با تکنولوژی بالا در کنار تلفن همراه:ایرانسل همواره در بازار ایران در پی شارژایرانسل بانک تجارت تکنولوژی های نوین بوده و موفقیت خوبی نیز در این زمینه کسب کرده است.
-رهبری هزینه در ارائه خدمات نسبت به سایر رقبا به خصوص همراه اول:در طول سالهای اولیه ورودتلفن همراه به ایران تنها ا پراتور در بازار ایران همراه اول بود که سیم کارت هایی با قیمت بسیار بالایی عرضه می کرد. ودر آن زمان سیم کارت های این شرکت کالایی لوکس محسوب میشد که بسیاری از مردم شارژایرانسل بانک تجارت به خصوص دهک های پائین جامعه قادر به خرید آنها نبودند . در همین زمان بود که ایرانسل با ارائه سیم کارت های دائمی و اعتباری ارزان قیمت توانست سهم بازار خود را به سرعت افزایش دهد.
-پیامک تصویری: اصولا تکنولوژی های جدید برای انسان جذابیت دارد .در این میان پیامک تصویری نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای مردم ایران ارسال تصاویر جذابیت خاصی داشت که می توانستند زیباترین و خاطره انگیز ترین لحظات زندگی خود را که ثبت کرده اند برای دوستان و نزدیکان خود ارسال کنند و انها را در این زیبایی سهیم کنند شارژایرانسل بانک تجارت .
-پیامگیر صوتی: باز هم ایرانسل به پیشتازهای خود ادامه داد و این بار پیامگیر صوتی را ارئه کرد .هنگامی که شارژایرانسل بانک تجارت گوشی موبایل شما خاموش ویا شما فرصت پاسخگویی به آن را ندارید و اینجاست که این خدمت به کار شما می اید .
6-ارتباط دائم با شارژایرانسل بانک تجارت مشتریان و گرفتن نظرات آنها:نمایندگی های ایرانسل را امروزه در هرجایی می توان دید مترو، نمایشگاها، شهرها و حتی روستاها . این نمایندگی ها و هم چنین سایت بسیار به روز و فعال ایرانسل عامل های ارتباط با مردم و همین طور گرفتن نظرات آنها هستند. تا بتوانند با توجه علائق آها رضایت مصرف کنندگان را کسب کنند.
-وایمکس(اینترنت بی سیم ایرانسل):ایرانسل سرویس وایمکس خود را با تبلیغاتی گسترده در خصوص امکان جابه جایی کاربر آغاز کرد و با توجه به مناطق تحت پوشش و آنتن های گسترده در سراسر کشور توانست بازار نسبتا خوبی را بدست آورد. جدی ترین انتقاد کاربران وایمکس این است که با کوچکترین جابه جایی در مودم دچار پرش آنتن و شارژایرانسل بانک تجارت یا از دست دادن سیگنال می شوند ایرانسل برای رفع این مشکل هنوز اقدامی نکرده است .
-اینترنت موبایل:اولین شرکت عرضه کننده اینترنت موبایل در ایران شارژایرانسل بانک تجارت شرکت ایرانسل است که با استقبال خوبی از طرف مردم هم مواجه شد و پس از آن همرا اول اینترنت موبایل را عرضه کرد. ایرانسل با متنوع سازی بسته های اینترنت موبایل هنوز هم در بازار ایران پیشتاز است.
-نسل سوم تلفن همرا ه:بی شک جذاب ترین تکنولوژی در صنعت تلفن همراه که تا کنون کاربردی شده است تلفن تصویری باشد. ایرانسل با وجود دارا بودن زیر ساخت های نسل سوم تلفن همراه مجاز به ارائه این خدمت نیست . طبق قوانین دولتی ارائه خدمات نسل سوم تا دو سال به صورت انحصاری به شرکت تامین تله کام (رایتل)سپرده شده است .و شرکت دیگری مجاز نیست در این مدت خدمات نسل سوم را ارئه کند.حالا باید دید پس از پایان این شارژایرانسل بانک تجارت دو سال ایرانسل قادر به رقابت با رایتل خواهد بود؟
در حال حاضر قیمت سیم کارت های ایرانسل بسیار ناچیز است و با مبلغی بسیار اندک تحویل مشترکان می شود و بیشتر درامد شرکت از خدمات اصلی و فرعی که به مشتریان ارائه می شارژایرانسل بانک تجارت شود بدست می اید .





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: